Avoinna ma-pe klo 10-18, la klo 10-16
HUOM! KONKURSSI LOPPUUNMYYNTI, EI VAIHTO- TAI PALAUTUSOIKEUTTA!
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.1.2020 alkaen.
Mikäli sinulla on kysyttävää tuotteistamme, tilaamisesta, toimituksista - tai mistä vaan - me autamme mielellämme! Helpoiten saat meihin yhteyttä Chat-sovelluksemme tai sähköpostimme info@pikkutipu.fi kautta. Voit myös soittaa meille numeroon 050 563 6659 myymälän aukioloaikoina.
Lastentarvike Pikku Tipu Oy
Kauppakeskus Akseli, 1.krs
Hallituskatu 7-9
50100 Mikkeli
050 563 6659
info@pikkutipu.fi
www.pikkutipu.fi
3368722-4
Verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Huomioithan, että emme tällä hetkellä toimita tilauksia Ahvenanmaalle.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja -kuluihin.
Maksaminen onnnistuu Paytrailin monipuolisilla vaihtoehdoilla. Voit maksaa verkkopankkimaksulla, pankki- ja luottokorteilla, mobiilimaksuilla tai valita sinulle sopivan Collector Bankin Laskun (laskutusmaksu 4,95€) tai Osamaksun. Lue lisää Paytrailista.
Walleyn YLEISET LASKU-, TILILUOTTO-JA ERÄMAKSUEHDOT sekä VAKIOMUOTOISET EUROOPPALAISET KULUTTAJALUOTTOTIEDOT
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Vaihtoehtoisesti maksamiseen toimii myös Klarna,jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat Maksa Myöhemmin sekä Pilko Maksut. Kun valitset maksutavaksi Maksa Myöhemmin, saat 30 päivää maksuaikaa. Pilko Maksut tarjoaa maksuaikaa jopa 36 kuukautta.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla kassalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lastentarvike Pikku Tipun yleiset ehdot. Lue Klarna AB:n Ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussamme pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina paketin saatuasi, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Lastentarvike Pikku Tipu Oy
Kauppakeskus Akseli, 1.krs
Hallituskatu 7-9
50100 Mikkeli
050 563 6659
info@pikkutipu.fi
www.pikkutipu.fi
3368722-4
Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja tuotteiden yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Tämän hetkiset toimitustapamme ovat:
Pienille tuotteille ja toimituksille:
Tarjoamme kaikkiin yli 60€:n tilauksiin ilmaiset toimitukset. Ei koske Posti Kotipakettia.
Pidätämme oikeuden hinnastojen muutoksiin.
Normaalitilanteessa lähetämme kaikki saman arkipäivän aikana klo 14 mennessä tulleet tilaukset vielä saman päivän aikana.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat 5-14 työpäivän välillä, tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita, ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Mikäli tuotteiden toimitus jostain syystä viivästyy, ilmoitamme siitä henkilökohtaisesti ja sovimme kanssasi poikkeustoimista. Huomioithan myös erillisen toimitusajan ilmoituksen tuotteen omalla sivulla, jos kyseessä on tilaustuote.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme poikkeavista toimitusajoista verkkokaupan sivuilla.
HUOM! KONKURSSI LOPPUUNMYYNTI, EI VAIHTO- TAI PALAUTUSOIKEUTTA!
Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu. Mikäli asiakas haluaa peruuttaa heliumilla täytettyjen pallojen tilauksen, voidaan peruutus tehdä vain silloin, kun täytettäviä palloja sisältävää tilausta ei ole otettu käsittelyyn, tuotteita ehditty purkaa pakkauksistaan eikä täyttää. PALLOTILAUSTEN PERUUTUS VAIN SOITTAMALLA MYYMÄLÄÄMME NUMEROON 050 563 6659. Noutamattomista pallotilauksista emme tee rahanpalautuksia.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi ja palautusta varten teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@pikkutipu.fi ja ilmoitettava teidän tilausnumeronne. Asiakaspalvelumme ottaa vastaan ilmoituksenne ja lähettää teille palautuksen mukana toimitettavan Palautuslomakkeen. Palautuslomakkeen voi toimittaa asiakaspalveluumme ennakkoon sähköisesti tai palautettavien tuotteiden kanssa samassa lähetyksessä. Palautuslomakkeen käyttö on pakollista.
Palautuksissa täytyy käyttää samaa toimitustapaa kuin alkuperäisessä toimituksessakin. Erikseen sovituissa tapauksissa voidaan myös muilla toimitustavoilla kuin "Nouto Myymälästä" toimitetut tuotteet palauttaa myymälään. Näistä myymäläpalautuksista on sovittava asiakaspalvelumme kanssa erikseen.
Yli 16 kg painavien palautusten toimituskuluista vastaa poikkeuksetta asiakas. Näiden tuotteiden palautuksista vähennetään rahtikulut aina palautushetkellä voimassa olevan rahtihinnaston mukaisesti.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua vastaanotettuamme palautuksenne ja mukana toimitettavan Palautuslomakkeen. Osittain palautetuista tilauksista emme hyvitä toimituskuluja. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Tarjoamme yli 60€:n tilauksiin ilmaisen toimituksen, pois lukien Posti Kotipaketti-kotiinkuljetuspalvelun. Mikäli tuotteiden palautuessa osittain ja tilauksen arvo laskee alle 60€:n, on meillä oikeus periä toimituksesta toimitustavan mukaiset kulut (kts. hinnat Toimitustavat-kohdasta).
Yli -50% alennettujen tarjoustuotteiden palautuksesta pidätämme palautuksesta aiheutuvat toimituskulut. Ehto ei koske Kuukauden Tuote-tarjoustuotteita tai muita kampanjoita eikä erillisillä alennuskoodeilla ostettuja tuotteita. Asiakaspalautuksen kustannus on 7,90€/lähetys.
Palautettavien tuotteiden täytyy olla pakattuna alkuperäiseen myyntipakkaukseensa ja täysin käyttämättömiä. Kaikki tuotteiden mukana tulleet mahdolliset ohjekirjat, hintalaput, kokolaput ja muut vastaavat tulee olla kiinni tuotteissa, niin kuin ne olivat tuotetta vastaanottaessa. Tuotteissa tai niiden pakkauksissa ei saa olla lisämerkintöjä. Tuotteiden, joissa on myyntiä haittaavia tahroja, eläinten karvoja tai muuta vastaavaa, katsomme menettäneen myyntiarvonsa kokonaan tai osittain. Asiakas on vastuussa palauttamiensa tuotteiden myyntikunnosta.
Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti. Myöskään erikseen asiakkaalle tilatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, ellei niin ole erikseen sovittu. Myymälästä noudetuilla ja heliumilla täytetyillä ilmapalloilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Mikäli asiakas haluaa peruuttaa heliumilla täytettyjen pallojen tilauksen, voidaan peruutus tehdä vain silloin, kun täytettäviä palloja sisältävää tilausta ei ole otettu käsittelyyn, tuotteita ehditty purkaa pakkauksistaan eikä täyttää. PALLOTILAUSTEN PERUUTUS VAIN SOITTAMALLA MYYMÄLÄÄMME NUMEROON 050 563 6659. Noutamattomista pallotilauksista emme tee rahanpalautuksia.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Veloitamme teiltä alkuperäiset toimituskustannukset, mikäli palautusta ei ole toimitettu ohjeiden mukaiseen toimipisteeseen 14 päivän sisällä palautusilmoituksen teosta. Mikäli valitsette ohjeistamme poikkeavan toimitustavan, veloitamme teiltä mahdollisesti syntyneet lisäkustannukset.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut, vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköisesti Palautusehdot-kohdassa mainittuun sähköpostiosoitteeseen. Jos paketti tai sen sisältö on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.