Avoinna ma-pe klo 10-18, la klo 10-16
Olen saanut viallisen tuotteen, mitä teen?
Voi ei, tämä on todella harmillista! Ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme info@pikkutipu.fi. Asioiden nopeuttamiseksi liitäthän viestiin selkeän selostuksen sattuneesta tilanteesta, tilausnumerosi, tuotenumeron ja -nimen sekä mahdollisen koon.
Tilaamani ja jo käyttämäni tuote on ilmennyt virhelliseksi, miten toimin?
Suuret pahoittelumme virheellisestä tuotteesta! Ota heti yhteyttä asiakaspalveluumme info@pikkutipu.fi. Asioiden nopeuttamiseksi liitäthän viestiin selkeän selostuksen sattuneesta tilanteesta, tilausnumerosi, tuotenumeron ja -nimen sekä mahdollinen koon.
Mitä tapahtuu, kun reklamoin tuotteen?
Käsittelemme reklamaatiot aina mahdollisimman nopeasti ja tapauskohtaisesti. Asiakaspalvelumme vastaakin yleensä saman arkipäivän aikana. Tarvittaessa pyydämme sinulta lisätietoja, erätunnisteita tai muita, riippuen reklamoidun tuotteen valmistajan/maahantuojan käytännöistä näissä tapauksissa.