Avoinna ma-pe klo 10-18, la klo 10-16
En ole saanut tilausvahvistustani, onko tilaukseni varmasti tullut perille?
Tarkista ensimmäisenä sähköpostisi roskapostikansio. Joskus tilaus- ja/tai maksuvahvitukset voivat eksyä väärään kansioon ja monesti ongelma ratkeaa tällä. Mikäli tilausvahvistusta ei löydy roskapostinkaan seasta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@pikkutipu.fi.
Huomasin tilauksellani virheen, kuinka toimin?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@pikkutipu.fi heti virheen huomattuasi ja kerro tapahtuneesta virheestä.
Tein tilauksen, mutta valitsin väärän noutopisteen. Voinko vaihtaa valitsemani noutopisteen toiseen?
Valitettavasti maksunvälittäjiemme ehtojen mukaan emme voi vaihtaa valitsemaasi noutopistettä enää tilauksen vahvistuksen jälkeen. Mikäli olet valinnut toimitustavaksi Postin jonkin pakettipalvelun, voit halutessasi kirjautua OmaPosti-sovellukseen ja vaihtaa oman noutopisteesi. Näin Postin kuljettamat paketit kulkevat aina juuri omaan noutopisteeseesi, kunhan noutopisteessä on tilaa paketillesi.
Voinko tehdä tilauksen ja tehdä tilauksen ystävälleni lahjaksi?
Tottakai voit! Tämä onnistuu helposti kassalla, kun vaihdat toimitustiedot ystäväsi tiedoiksi. Tämä kannattaa tehdä jo ennen tilauksen vahvistamista, sillä me emme maksunvälittäjiemme ehtojen mukaisesti voi tätä muutosta tehdä jälkikäteen.
Kaikkiin tilauksiin tulostamme oletuksena mukaan tilauskohtaisen kuitin ja palautuslomakkeen. Mikäli et halua näitä ystävälle lähetettävään tilaukseen mukaan, muistathan mainita asiasta kassalta löytyvään "Haluatko jättää kommentin tilauksen käsittelijälle?"-kohtaan.
Voinko lisätä ystävälle tehtyyn tilaukseen terveiset?
Tämäkin onnistuu! Voit jättää kassalla meille tiedoksi haluamasi terveiset kohdalla "Haluatko jättää kommentin tilauksen käsittelijälle?". Tässä samalla voit halutessasi antaa meille tarvittaessa lisäohjeita esimerkiksi maksuerittelyn toimittamisesta tilauksen mukana.